VII онлайн-форум «Креативні вчителі: стратегії успіху». Локація «Саморегуляція. Комфорт. Безпека»

VII онлайн-форум «Креативні вчителі: стратегії успіху».
Локація «Саморегуляція. Комфорт. Безпека»
19 червня 2025 року відбувся VII онлайн-форум «Креативні вчителі: стратегії успіху» КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», на якому були представлені локації за різними напрямками. На локації «Саморегуляція. Комфорт. Безпека» були представлені практичні напрацювання та досвід фахівців освіти щодо формування навичок саморегуляції у дітей як ключового чиннику розвитку емоційної стабільності, здатності до конструктивної взаємодії в соціумі.
Завідувачка ЦППСР КЗВО «ОАНО» Вікторія Лістова представила досвід та практику розвитку емоційної саморегуляції, збереження психоемоційного ресурсу та підтримки внутрішньої стійкості педагогів в умовах високого професійного навантаження в контексті використання практичних стратегій Well-being, які дозволяють освітянам бути спокійними й підтримуючими для учнів та колег за темою «Well-being освітяни: кроки до внутрішнього балансу та спокою».
Спікерка заходу Анастасія Караваєва, директор початкової школи Березівської міської ради Одеської області та кризовий практичний психолог, висвітлила важливі питання за темою «Педагог як безпечний дорослий: плекаємо комфортне безпечне середовище», наголосивши на тому що безпека – це основа для самовираження і соціального розвитку. Були розглянуті умови складових безпечного освітнього середовища на прикладі закладу освіти, як створити та зберігати емоційну безпеку, запобігати булінгу, дискримінації, плекати цінність й унікальність кожного учня.
Психологіня Міжнародної школи «Метрополітан» м. Одеси Анастасія Сухоліта надала змогу учасникам форуму відчути важливість формування навичок саморегуляції як тривалого процесу, який життєво необхідний в складних сучасних умовах невизначеності у процесі адаптації до викликів сьогодення, як побудувати здорові стосунки та бути успішними в майбутньому.
Під час дискусійної панелі учасники заходу відзначили важливість практичного досвіду та активної взаємодії щодо розвитку навичок саморегуляції та стратегій подолання стресу.