НУШ 1-4 класи: перезавантаження

24 черв. 2025
Проєкт реалізується в межах Багаторічної програми стійкості #MYRPUA за підтримки глобального фонду Education Cannot Wait та за сприяння Міністерства освіти і науки Україники глобального фонду Education Cannot Wait та за сприяння Міністерства освіти і науки України

Працівниками КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», які долучалися до проєкту і пройшли навчання за програмою «НУШ 1-4 класи: перезавантаження», у період з 6-7 червня та 22-23 червня проведено тренінги для вчителів початкової школи Одещини.

Так вчителі початкових класів Шабівської, Степанівської та Лиманської громад мали змогу взяти участь у важливій освітній події – навчанні за програмою «НУШ 1-4 класи: перезавантаження». Цей тренінг був організований з метою оновлення та поглиблення знань педагогів щодо ключових засад, принципів та інноваційних підходів Нової української школи, а також надання практичних інструментів для їх ефективної реалізації в освітньому процесі 1-4 класів.

Програма, за якою пройшли навчання 70 педагогів, охоплює низку актуальних тем, спрямованих на комплексний розвиток професійних компетентностей вчителів. Серед ключових очікуваних результатів навчання виділено: глибоке розуміння концептуальних засад та контекстів реформи НУШ, що дозволяє вчителям краще орієнтуватися у філософії та цілях сучасної української освіти, ознайомлення з організацією освітнього процесу в початковій школі в умовах сучасних викликів, що є вкрай важливим для адаптації до змін та ефективного реагування на потреби учнів, оволодіння навичками впровадження технології 4-К (критичне мислення, креативність, комунікація, кооперація) та STEM-навчання, що сприятиме розвитку ключових компетентностей у школярів, опанування методів інтегрованого навчання та навичок організації партнерської взаємодії, що дозволить створювати більш цікаве та ефективне освітнє середовище, а також розвиток здатності до рефлексії та навчання впродовж життя, що є невід'ємною складовою професійного зростання сучасного вчителя.

Учасники/учасниці навчання, вчителі початкових класів, активно долучалися до обговорень, практичних занять та обміну досвідом. Такий формат дозволив не лише отримати теоретичні знання, а й відпрацювати нові методики та підходи, які вони зможуть успішно впроваджувати у своїй щоденній педагогічній діяльності.