Фахова студія «Модеруємо психологічний супровід»

27 жовт. 2023
26 жовтня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» центром практичної психології та соціальної роботи у режимі online була проведена фахова студія «Модеруємо психологічний супровід» для працівників психологічної служби системи освіти Одеської області.

До участі у заході долучились понад 86 практичних психологів та соціальних педагогів.

Фахова студія була присвячена аспектам  вдосконалення  організації діяльності закладів освіти щодо збереження та зміцнення психічного здоров’я особистості дітей та дорослих, як фундаментальної  складової життя людини, також розвитку стресостійкості як інтегративної властивості особистості, методам профілактичної та просвітницької діяльності практичних психологів та соціальних педагогів.

Олена Солнцева, завідувачка центру практичної психології та соціальної роботи КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», виступила з темою «Психологічний дайджест стресу під час війни: відновлення ресурсів людини», в якій зазначила особливості  розвитку рівня стресостійкості, методи психофізіологічної та емоційної саморегуляції  дітей та дорослих.

Психологиня Рішельєвського ліцею Наталія Долапчи  визначила важливість  застосування в роботі працівників психологічної служби інструментів, технологій та відповідних онлайн

застосунків, які  сприяють розвитку системи підтримки та допомоги дитині в освітньому

процесі та підвищення життєстійкості.

Практичний психолог Одеського ліцею №15 Ірина Овадюк  розкрила  особливості адаптація та модифікація психологічних технік, вправ в роботі практичного психолога та соціального педагога, були надані практичні поради, щодо роботи з дітьми в режимі online, опрацьовані прийоми  групової роботи та дієві техніки  стабілізації емоційного стану дітей.

В ході панельної дискусії учасники визначили важливість психологічного супроводу в екстремальних умовах, велику кількості стресогенних факторів, психотравмуючих ситуацій, які впливають на становлення особистості та отримали відповіді на загальні питання збереження та зміцнення психічного здоров’я людини.