Новини
Новини: 1660
23 лют. 2024
«Інструменти розвитку інноваційної компетентності»
23 лютого для вчителів початкової школи стартували практичні інтенсиви «Ресурси, стратегії, практики». Впродовж зустрічі учасникам було запропоновано тему для обговорення «Інструменти розвитку інноваційної компетентності». Інноваційна компетентність вчителя початкової школи включає розвинену навичку тайм-менеджменту, яка характеризується такими ознаками: усвідомлення часу, структурування часового ресурсу в професійній діяльності що сприяє емоційній стабільності, стресовитривалості та можливості професійної й особистої самореалізації.23 лют. 2024
ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «Ресурси, стратегії, практики». // Технологічна освітня галузь
21 лютого 2024 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» для вчителів технологічної освітньої галузі розпочалася серія практичних інтенсивів «Ресурси, стратегії, практики». Для вчителів Одещини була запропонована проблема для обговорення «Інтегративна стратегія навчання: контент-орієнтована інтеграція».23 лют. 2024
«Ресурси, стратегії, практики» (інформатична освітня галузь)
23 лютого 2024 року відбувся черговий практичний інтенсив, у якому об’єднались вчителі інформатичної освітньої галузі Одеської області. Тема практичного інтенсиву ««Ресурси, стратегії, практики» (інформатична освітня галузь)».23 лют. 2024
"Робота з учнями з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану "
22 лютого фахівці КЗВО "Одеська Академія неперервної освіти одеської області ради", Одеського обласного центру підтримки інклюзивної освіти, Ірина Орленко та Олена Бальбуза прийняли участь у психолого-педагогічному семінарі "Робота з учнями з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану ", який було організовано управління освіти Фонтанської селищної ради, з метою більш глибокого розгляду питання освітніх труднощів дітей з особливими освітніми потребами, різних рівнів підтримки в умовах воєнного часу.23 лют. 2024
практичний інтенсив «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ». «Сучасні технології лідерства в управлінській діяльності»
22 лютого для керівників та заступників керівників закладів освіти відбувся практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики». Для обговорення було обрано тему «Сучасні технології лідерства в управлінській діяльності».22 лют. 2024
#Практичні інтенсиви «Ресурси, стратегії, практики»#
Впродовж тижня учасники локацій кожної освітньої галузі долучались до змістовних практичних інтенсивів «Ресурси, стратегії, практики» в межах плану роботи науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти.21 лют. 2024
Система освіти дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни та післявоєнний період
В межах швейцарсько-українського проєкту DECIDE та відповідно до плану роботи КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 20 лютого 2024 року відбувся практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» з теми «Система освіти дітей з особливими освітніми потребами в умовах війни та післявоєнний період» для освітян Одеської області.21 лют. 2024
ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»
Відповідно до плану роботи КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 20 лютого 2024 року відбувся практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» з теми «Освітянські мережеві спільноти: дієві практики» для заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів та класних керівників закладів загальної середньої освіти.21 лют. 2024
«Ресурси та стратегії в освітньому процесі».
20 лютого для вчителів природничої та соціальної і здоров'язбережувальної освітніх галузей розпочалася серія практичних інтенсивів «Ресурси, стратегії, практики». Сьогодні для обговорення стала тема «Ресурси та стратегії в освітньому процесі».20 лют. 2024
20 лютого – День пам’яті Героїв Небесної Сотні
День Героїв Небесної Сотні 2024 року пройде під гаслом "Залишаємося гідними своїх героїв". 20 лютого в Україні на державному рівні вшановують День пам’яті Героїв Небесної Сотні, згадуючи найтрагічніші дні масових розстрілів протестувальників під час Революції Гідності 2013-2014 років.Іти на сторінку: